środa, 5 sierpnia 2015

burza outside, wewnątrz przyjemny spokój



Hopsa hopsa, tu Radio Łąka, Radio Pole, przerywamy dzisiejszy czilałt żeby nadać specjalny komunikat, uwaga, natychmiast PRZESTAŃ ROBIĆ TO CO ROBISZ, szczególnie jeśli czujesz się jakoś nie tak z powodu tego, co robisz i koniecznie ZACZNIJ ROBIĆ TO CO LUBISZ, skończ z zaległościami, zacznij z uwagą, jedz dobre rzeczy, otaczaj się ludźmi którzy cie kochają, miej mało rzeczy i trzymaj je w porządku, uważnie wypowiadaj słowa - słowa to są zaklęcia, które się spełniają, więc przemyśl dokładnie czego chcesz, bo na pewno to dostaniesz!


Tu radio łąka, już nie kaszlę i nie chrząkam, nie krzywię kręgosłupa, nie wystaje mi dupa, nie jestem zbyt otwarta, nie mam na imię Marta, nadal mówią na mnie Ola, już nie jestem chora,

wesoła se byłam i wesoła będę
swojej wesołości nigdy nie pozbędę.

/z kieleckiego, tradycyjne rapsy z głowy mojej a także pani Marysi Kowalik z Sędka magicznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz